Hogyan aludjunk fájdalom nélkül? (Infografika) - Lineaflex-H Kft

A legjobb és a legrosszabb alváspozíciók

Hogyan aludjunk fájdalom nélkül, kényelmesen, úgy, hogy a lehető legjobban kíméljük sajgó testrészeinket?

Bemutatjuk a következő infografikán!

Nyakfájdalom

  • legjobb: oldalt vagy háton. Használjunk tollpárnát, anatomikus párnát, vagy ezek hiányában pl. összetekert törölközőt a nyak görbületéhez illeszkedő alátámasztáshoz.
  • legrosszabb: hason fekve

Vállfájdalom

  • legjobb: háton, vagy kissé oldalt. Használjunk párnát a fájós váll tehermentesítésére, kerüljük a fájdalom gócpontjának terhelését.
  • legrosszabb: oldalt fekve, párna nélkül

Deréktáji fájdalom

  • legjobb: háton, a párnát a a térdek alá téve, így minimalizálva a derék fájdalmát
  • legrosszabb: hason vagy háton, a térdek alá helyezett párna nélkül

Áll-, állkapocs ízületi fájdalom (TMJ) és fejfájás

  • legjobb: háton, a karok a test mellett párhuzamosan elhelyezve, a fejet speciális (TMJ-barát) párnán nyugtatva
  • legrosszabb: háton (a karokkal a fej alatt) vagy hason fekve

Csípőtáji fájdalom

  • legjobb: oldalt fekve, párnával a térdek között
  • legrosszabb: háton vagy hason fekve

Látványos infografika arról, hogy hogyan (milyen pozícióban) aludjunk fájdalom nélkül

Forrás: Buzzfeed.com